SeDaRI HaKiKaT DuNia HaRi iNi

Make Money With cashCrate - Join me!!

Kehidupan adalah anugerah utama Ilahi. Anugerah khdupan ini memberi gambaran kebesaran-Nya buat kita semua. Anugerah ini wajib kita syukuri dan haragai. Internet adlh kemudahan buat umat manusia yg tdk kira umur, pangkat, agama, bangsa, Negara dan yg sewaktu dgnnya. Justeru itu, manfaatkanlah ia utk kesejahteraan diri kita dan umat sejagat. Sentiasalah kita beringat bhw apa shja yg kita lakukan akan dip't/jawabkan pda kemudian hari.


Gunakan sebaik-baiknya kurnia Allah swt kpd kita. Halalkan kegunaan akal. Hati dan lidah pda perkara yg bakal membawa kpd kecemerlangan diri kita samaada di dunia mahupun di akhirat. Kita hidup hanya sekali. Sekali ‘pergi’ tak akan ‘kembali’. Bak pepatah melayu,’buat baik berpada-pada dan buat jahat JANGAN sekali’. Kewujudan website ini dgn blog sbg wadah utk meningkatkan nilai diri. Bermatlamatkan penyatuan ummah dgn ciri-ciri kemurnian budi dan budaya. Walaupun dunia terus maju dgn teknologi, kita seharusnya terus mengekalkan akhlak dan jati diri insani.

Monday, August 9, 2010

InfO ManGga Ad...





Mangga Ad is an advertising network and community that is supported by the Utusan group that runs the extensive network of content sites such as Utusan Online, Karya Online and Mangga Online. The ManggaAd advertising network is targeting 200,000 to 500,000 visitors a day, which translates to roughly 500,000 to 100,000 impressions per day.


(Mangga Iklan merupakan rangkaian periklanan dan komuniti yang disokong oleh kumpulan Utusan yang menjalankan rangkaian banyak halaman kandungan seperti Utusan Online, Karya Online dan Mangga Online. Rangkaian iklan ManggaAd menyasarkan 200,000 hingga 500,000 pengunjung sehari, yang bermaksud kira-kira 500,000 hingga 100,000 tayangan per hari.)


ManggaAd Hi semua, ManggaOnline Ad Network sedang mengadakan "Peraduan Blog dan Menang".

Anda perlu menulis sebuah blog post mengenai iklan-iklan ManggaAd, jenama, perkhidmatan dan produk-produk yang dipaparkan, dan lengkapkan borang penyertaan. Anda berpeluang memenangi wang tunai setiap minggu !

Laman web Peraduan Blog n Menang blogger boleh dijumpai di sini:

http://network.manggaonline.com.my/publishers/contests/blog-and-win/



No comments:

Post a Comment

Make Money With CashCrate

t muslimah